Vanliga torsdagar är fina fisken!

Blev väckt idag av att min telefon ringde. Förstod inte riktigt vart jag var, jobbade sent i natt så hade inte sovit många timmar. Det var min frisör Sandra, från EGO.
Jag ringde förra veckan för att se om de hade tid. Fick tid 24 april, över en månad var hon helt fullbokad. Men hon skrev upp om det kom in något återbud att hon skulle kolla med mig.
Och det var de som hade hänt. Och jag tackar denna person som gör det möjligt för mig att klippa mig imorn kl 10!
Så det gjorde ingenting att bli väckt, haha.
Jag har pluggat matte idag med. Vill bara få det där jobbiga provet gjort. Egentligen är jag så emot hela idén med provet. Men som en klok kvinna sa till mig, det gäller att utnyttja systemet så långt det går, eftersom det är möjligt. Så då får jag väl göra det helt enkelt. Tyvärr tror jag systemet utnyttjar mig istället, haha! Just nu känns det lite hopplöst.
Men man ska aldrig tappa hoppet, för det finns alltid en chans!
Jag drog med mig MIra och Tina på lite utförsäljning på Röhnisch, som en liten rast. Det visade sig att Mira skrev hemtenta och Tina hade skrivit tenta redan. Så det var vi väl värda.
Hem kom jag med nya snabbyxor! (löpartajts) ett linne, en mjukis/överdragströja och ett par minimala springshorts (som förmodligen kommer användas till att strosa runt hemma i istället haha!).
Jobb 16-00:15. Vilket betyder att jag slutar om ca 20 min, weiihoo!
Under raster och nu på kvällståget hem mellan stationerna och biljettviseringen, har jag fortsatt med matten. Okej, jag tog en liten paus och chatta med Annie i skåneland också, men det fick jag!
En helt vanlig torsdag, eller?
Ändå skönt att dagen är slut. Imorn blir det frisörbesök och mitt största problem just nu är min obeslutsamhet om jag ska klippa lugg igen, om den ska vara rak. Eller om jag ska ha en snelugg.. eller ingen alls. Känns bra att det är det största problemet just nu, då kan jag skatta mig väldigt lycklig!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0