I will tell your story and keep you alive

Denna snurrar runt, runt, runt i huvudet. Det jobbiga är att jag inte kan texten, men de gör inget, den är så fin! Får se till att lära mig texten helt enkelt.

Tyvärr är det massor med andra saker mitt lilla huvud ska lära sig. Nu närmar sig Högskoleprovet med stormsteg! HJÄLP! Sitter och trälar matte i hopp om att det ska fastna! Jag har haft lätt för matte, men har aldrig tyckt det varit speciellt roligt. Det märks att det är 6 år sedan jag läste Matte B! Det är vid sånna här tillfällen man önskar att man var ett geni och älskade alla ämnen i skolan så att man hade fått högsta betyg i allt. Då hade man sluppit att skriva detta träliga prov för att eventuellt komma in.
Jag har inte dåliga betyg. Jag har bra betyg. Men jag hade för lätt för mig och var för ointresserade. Så jag lyssnade på lektionerna, pluggas kvällen innan till proven och skrev VG. Hade jag fått kämpat lite hade det kanske gått ännu bättre? Å andra sidan så är jag en typisk "medel". I allt jag tar mig för nästan.. Klassiska lagom. Japp, väldigt svensk. Jaja,, nu måste jag återgå till böckerna, annars fastnar jag här och då fastnar inte alla bråktal och x oxh y osv osv.
Lyssna och njut!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0