My fairytale of Love

Den 29 februari, självaste skottdagen, friade jag till Martin. Efter 7 år och 5 månader tillsammans. Han sa JA!
I onsdags, den 14 mars, på Mathilda-dagen, hämtade Martin ut ringarna. I torsdags fick jag äntligen trä ringen på mitt finger.
Nu är det på riktigt! Det finns ingen annan för mig. Han är mitt livs kärlek. Finns ingen som honom. Han är världens finaste man och jag älskar honom så mycket! Och han älskar mig, det har han visat så många gånger, ja vareviga dag!
LYCKA! KÄRLEK!
Sedan första gången jag såg honom har jag vetat att han SKA bli min! (Det är snart 12 år sedan!)
<3mme

Kommentarer
Postat av: Kusin Kajsa

Heej. Önskar dig och Martin all lycka <3

2012-03-19 @ 15:38:27
Postat av: Mathilda

Tack så jättemycket Kajsa!

2012-03-19 @ 22:28:55
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0