MMXII

Sitter och pluggar matte inför Högskoleprovet på lördag. En kollega tipsade om en internetsida där du kan läsa matte från åk7-9, matte 1 (fd A), matte 2 (fd B), matte C, D, E. Samt NOG/DTK. Den heter matteboken.se.
Jag började med matte 1 (fd A) och har kommit till "tal - talsystem". Därav rubriken. Den är inte allt för svår, haha. Men frågan är om jag kommer ihåg allt till lördag?
Det flyter på. Jag förstår. Men på något vis känns det för enkelt. Dock har jag ju inte gått igenom matte 2 (fd B) än, där det fördjupas mer.
Så kul har jag det idag. Har suttit i snart 3h. Ska sitta i ca 2h till. Sedan är det dags för jobb, 18-01..
Imorn ska jag börja dagen ännu tidigare, för att gå igenom den matten jag inte hinner idag. Sen får det bära eller brista på lördag.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0