Ansökt!

Då har jag fyllt i och skickat in vilka utbildningar jag söker till hösten.
Jag måste skicka in mina betyg eftersom min gymnasieskola inte anslöt sig till "betygdatabasen" förns 2009, och jag tog studenten 2007.

Skönt att jag redan har kopior på mina betyg och slipper att krångla med det. Bara lägga dom i ett kuvert och skriva adress och sätta frimärke och skicka in!


Smidigast hade ju varit om de hade anslutit sig tidigare, men man kan inte få allt serverat.

Så det blir en av dagens "att göra".

Sedan en lång väntan för svar.


Idag blir det att plugga inför Högskoleprovet! Matte står på schemat. Synd att man inte kommer ihåg allt ändå, haha! Men det är bara att ta tag i det!


<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0