bakom molnen skymtar mer än horisonten

Haft en bättre dag idag. Längtar så till semestern. 8 jobbpass kvar. 6 juli kl.10:21 går jag på semester. För att inte längta allt för mycket så har jag lite roligheter att distrahera mig med! Imorgon ska jag få mina naglar fina. Jag ska vara nagelmodell för jsbk.blogg.se sommardesigntävling. Ska bli riktigt roligt att se vad det blir för fint. På torsdag ska jag på Fashionpack på Strömpis, Emma frågade om jag ville med och det ser jag fram emot. Ville gå förra året men då hade jag inte möjlighet. Fredag är jag ledig och det är alltid skönt! På tisdag tänkte jag gå på Allsång på Skansen, någon som är sugen på att följa med? Annars kanske jag får ta det en tisdag under semestern och inkludera ett Gröna Lund besök, har aldrig varit där nämligen. Inte på Skansen heller. Nu är det dags att försöka somna, sover i Äckel.. oj förlåt, Eskilstuna. Innan ska jag försöka beställa en ny mobil, min nuvarande orkar inte med sms längre, det funkar inte i min vardag som är full med sms, haha! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0