summa sumarum eller nått i den stilen

Måste börja med att säga att min nya mobil är fantastisk! 
 
Fashion Pack på Strömpis var toppen! Middag med fina tjejer på East West Sushi i fredag var vardagslyx i bästa slag! Haft en tung jobbhelg, skönt att det var den sista på över 1 månad! Igår var jag och E i Köping hos M o N, alltid så härligt skönt och avslappnat att hänga med dom.
Idag har jag jobbat och haft en kanondag. Middagen var klar när jag kom hem. Åt och kollade på Allsång på Skansen. Sen gick jag och min fästman ut på en kvällspromenad, 50min ca.
 
Nu har jag och E bästamt att vi ska ge oss på den omtalade trappan som finns på/vid Kvarntorpshögen. Fredag efter jobbet ska de svettas! Bra start på semestern!
 
3 dagar med jobb kvar, eller 2.5 eftersom fredagen är så kort.
 
Jag tror och hoppas att det går fort. Dessutom kom sommaren idag, så nu är det bäst för allas skull att den stannar!
 
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0