Fina flickor och skön utrustning!

Igår hade jag lång rast i Stockholm. Jag hade lyxen att få spendera en del av rasten med min underbara svägerska Rebecka och min fantastiska brorsdotter Ruth, de är så fina!
Vi åt lunch på E-huset och sedan tänkte vi fika på Starbucks, prblemet var att det inte hade öppnat på Centralstationen i Stockholm, utan endast i Göteborg och Malmö. Snopet! Men vi gick till Vetekatten istället, och det var farligt gott! Tack för att ni förgyllde min rast!
Efter jobbet var jag så nyfiken på om "min jacka" fanns kvar. Så jag svängde av till Marieberg. Gick in på Teamsportia. Såg den inte. Gick fram till den söta tjejen i kassan och fråga om den möjligen fanns någonstans. Javisst svarar hon! LYCKA! Hon visa den. Jag tog på mig den. Jag föll pladask! Hon hämtade ett par termobyxor som  kunde passa till då de inte fanns några till jackan. Ett par supersköna svarta blev det, 30% var det på dem! Jackan var det 600kr rabatt på.
Efter mina nyinköpta alpinkläder begav jag mig till XXL sport & vildmark för att hitta en hjälm för mina åk utförs.
Fick presentkort där av Michael, Petra, Marcus och Rebecka i födelsedagspresent.
Jag valde mellan två. Bestämde mig för den ena. Typiskt, då fanns den inte i min storlek. Då ville jag inte ha den andra heller. Sedan hittade jag två andra. Bestämde mig för en av dem. Typiskt, storleken fanns inte här helller. Men denna gång fanns den åtminstonde i provexemplaret. Tänkte att nej den vill jag inte ha. Men försäljaren, som är en bekant till mig, försäkrade att de kollar hjälmarna varje vecka minst och att denna modell endast funnits där i max två veckor. Det blev en matt mörksilverfärgad med diskreta detaljer i vitt, små hjärtan.






Så nu är shoppingen för denna månad avklarad, så nöjd med mina inköp! Om en månad glider jag nedför backarna på min fina Burton och i mina sköna kläder och säkrad med hjälm. Längtar!
Idag skulle jag upp kl.9, men vaknade 13:15. Vad hände? Halva dagen borta, men jag behövde nog sova de där timmarna! Frukost kl.14 och tv-slapp och datasurf. Lediga lata dag, tack för att jag får ha sådana ibland, de behövs!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Folket i backen får passa sig när det kommer en sån snygging farandes <3 snygg blogg också!

2012-01-27 @ 08:10:12
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Hulda

Tack fina<3

2012-01-27 @ 12:57:01
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0