Smågnällig men det blir nog bra

Trött som skrutt! Somnade på dåligt humör, vaknade på dåligt humör. Försöker att hålla minen men det börjar bli svårt för jag jobbar med en människa som intee kan hålla tyst! Hon älskar sin röst tydligen, helt uppenbart. Men jag börjar störa mig på den något grymt! Håll käften! Men de kan man ju inte säga. Får bita ihop i en 40min till och hoppas att min huvudvärk inte hinner explodera mitt huvud! Jag ska på maskerad snart. Den årliga. Ska bli riktigt kul. Japp försöker med happytoughts.. Första gången var det cocktailparty. Andra gången var det 80-tal och jag vann, mamma hade stickat benvärmare till mig-tror det var de som avgjorde. Tredje gången var det Disneytema, då var jag Snövit. Fjärde valfritt, jag var leopard med de tuffaste maken ever haha! I år som blir femte gången är det också valfritt och jag ska klä ut mig till... Ha! Det tänker inte jag säga. För det finns en fröken som vill få reda på det fast ändå inte, så nu vet jag att hon blir ännu mer nyfiken hihi! Men det jag kan avslöja är att det finns en ond och en god. Trots att jag är god så valde jag den onda karaktären då hon har en häftigare make och snyggare kläder. Kanske gör en smygtitt vad det lider, men just nu får ni nöja er med det.. Känner mig genast glader nu när jag tänker på hur kul det ska bli. Sover i Äckeltuna inatt, inte alls pepp! Men jag slutar tidigt imorn och då ska jag hem till mor och far i Askersund, rensa vidare för hann inte allt sist och sen spackla min hylla som Mathias och pappa har gjort enligt mina instruktioner, lyxigt! Sen är det ledig helg, då blir det planering av resa för nästa vinter till Asien förmodligen, kul! <3mme

Kommentarer
Postat av: M

Undrar vem den där nyfikna är som du menar? ;) Jag är inte alls nyfiken av mig ju!:p

2012-01-19 @ 19:25:26
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0