Träning och plugg

Jag satte igång mina nya träningsdvd och tänkte se den så man vet ungefär vad som kommer, så att man hänger med. Ska träna imorn bitti tänkte jag. Måste igång och röra på mig mer. Är så stillasittande nu när jag pluggar.
Det gick bra i ca 30min, sen somnade jag i soffan. Haha! Men jag ska iaf köra igång imorn, kan ju utvärdera hur det gick då. Det enda som är ett litet minus med dvdn är att "tränaren" är dubbad till svensktalande haha! Men det är tydligen för att man ska hänga med bättre. (Jag som är bra på att förstå engelska hade föredragit originalröst, men det är en struntsak haha).


Jag har skjutsa iväg Martin till en kompis så han kan kolla på fotboll. Jag behövde lugn och ro, då är inte fotboll det bästa. Så det enda som hörs nu är tvättmaskinen och klockorna. Kanske ska sätta på lite musik. Bach ska väl va bra när man pluggar har jag för mig?

God kväll! <3mme



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0