Det börjar ta slut

Så har man jobbat klart för denna gång.
I em blir det söndagsnöje i form av bio. Martin och jag ska se Hobbit.
Idag har jag skakat hand på och gjort en deal med en kollega som ska köpa min bil. Jag måste bara köpa en ny vindrutetorkararm för att igår upptäckte jag att någon hade haft nöjet att bryta av den och sno den. Blev väldigt ledsen för detta. Varför gör man så? Det är bara för att förstöra. Idioti!
Imorn blir det nyårsfirande i goda vänners lag, behöver bara gå 50m, hur bra som helst. Jag har fått i uppdrag att vara lekledare haha, ja ni hur ska det gå? Jag får köra en frågesport om året som gått. Jag har en vän som sa "Leka? Näe jag vill inte krypa runt på golvet..." så jag har lovat att det ska hon slippa, tihi! Haha! Jag kanske ska lägga ut frågorna här efteråt så kan ni ju se om ni klarar det. Efter ni svarat får ni googla fram rätt svar, eller nått!

Ha ett fantastiskt slut mina nära och kära och så hoppas jag att vi alla får ett riktigt gott nytt välsignat år med kärlek, vänskap och glädje! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0