Högskoleprov och kalas

4 poäng fler i den kvantitativa delen (matten) och 4 poäng fler i den verbala delen (svenska och engelska) än i höstas.

Det är ju en förbättring, tyvärr inte alls det jag hoppats på. Men vad är väl en bal på slottet?

Jag får helt enkelt acceptera att jag är en sån som skvalpar runt i mitten..
Det tråkiga är att jag känner att jag kunde gjort bättre ifrån mig, var lite seg i starten liksom, men så kan det va.
Tyvärr får jag nog glömma Sjukgymnast, iaf så kan jag inte börja i höst, hade behövt få minst 20 rätt till.

Men jag tror på att det som händer har en mening, så vad som händer i framtid det får vi se.

Haft en toppenbra helg med familj och vänner, då jag trivs som allra bäst! Ville fyllde 7 år i fredags, så igår firade vi honom. Mina brorsbarn är dom bästa!! Mina stjärnor!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0