Tråkväder

Om solen tittar fram så struntar jag i om det blåser. Men att det småduggar och är grått OCH blåser, det blir för deppigt!

Emma åker med till jobbet idag, sällskap i bilen är aldrig fel. Så ska vi jobba ihop upp till Stockholm, sen har vi rast där och så åker vi på varsin sträcka hem.. Så när jag kommer tillbaka till Hallsberg är hon där och jag får sällskap hem i bilen också! TOPP!

Ska strax iväg och hämta ett paket från H&M, skulle varit två saker i, men det ena är restnoterat så det ska jag få om en månad, surt. Vi får se om det som finns i paketet sitter som det ska, hoppas.

Får göra det bästa av denna tråkiga gråa dag.. TJOHO!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0