Högskoleprov

Då har jag anmält mig att skriva ett prov för pengar. Något jag var helt emot på gymnasiet, men förutsättningarna förändras. Vissa utbildningar kräver högskolepoäng eller att man skrivit högskoleprovet, så då får man väl ta och skriva det där provet..

Får se till att öva lite innan, hört att det ska va rätt svårt första gången man skriver det, och jag vill helst inte skriva det fler gånger så. Öva, öva, öva...

Nu tittar jag runt på utbildningar, det finns så otroligt mycket! Så svårt att välja! Men någon gång så vet jag att det blir rätt.

<3mme

Anmälan för att skriva Högskoleprov den 29 oktober, sista anmälningsdag 15 september!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Om det kan går bra kan du skriva åt mig nästa år ;)

2011-09-12 @ 17:21:20
URL: http://youneedahero.blogg.se/
Postat av: Tina

Du kommer hitta en utbildning som passar dig en dag, det finns mycket att välja på & det är både bra & dåligt för man vill läsa allt då. Tänk på vad du vill jobba med nu. Vad är det som du är mest intresserad av nu. Det går alltid att utbilda om sig i framtiden. Vem säger att man måste ha samma yrke hela livet? Jag vill jobba med barn nu men om 10 år kanske jag vill något helt annat. Lev i nuet & gör det du vill nu.

2011-09-13 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0