Gardintyg

Spanade in detta tyg igår i Stockholm och idag när jag var i Götebrog slog jag till. Det fanns i hissgardin, men den tyckte jag var för dyr och hade krånglig uppsättning. Sedan fanns den som längd, och det var inte vad jag var ute efter. Så det fick bli metervara, så nu ska här sys! Ska införskaffa två breda sidenband i mörklila, så blir det en sådan gardin man rullar upp i nedkant och banden håller längden på plats. Tina har sådan modell på några av hennes gardiner och dom är så fina!
Gardiner är såklart till det glömda rummet.
Åhléns, här går att klicka sig fram till detta finfina tyg!

<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Superfint!

2011-09-27 @ 09:48:02
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0