Fab 5

Igår hade jag, Annie och Tina tjejkväll hemma hos Tina. Supermysigt, ni är så underbara.
Idag lunchade med systrarna L på Gröna grodan. När jag sa hej då till dom kunde jag inte hålla mig från tårarna. Annie flyttar ännu en gång ifrån oss. Men denna gång är det åtminstonde i Sverige, närmare bestämt Malmö. Så glad för henne! Men det är hårt att säga hej då till vänner. Kommer nog aldrig vänja mig med det. Det blir en liten del som känns tom i hjärtat. För mina närmsta vänner, min familj och självklart min kärlek, har en liten del av mitt hjärta och när de inte finns nära, så fattas en pusselbit i mitt hjärta och då blir det tomt. Men vi ska hälsa på Annie under hösten, så hälsar hon på till Jul.. Men saknaden är stor ändå.

Snart kommer Sofia hem också. Dock stannar inte hon heller. Men hon flyttar till Stockholm, och där är jag ju nästan varje dag annars, så det är helt okej. Så glad för henne med.

Så har vi vår snutta Karolina, som bor i Göteborg. Saknar henne otroligt mycket, inte träffat henne sen Midsommar.. men jag hoppas kunna ses snart.

Men Tina är iaf kvar här hemma i Närke och pluggar hårt. Och i våras flyttade hon ju ifrån Kumla in till Öret, det är jag överlycklig för. Så skönt att ha henne nära. 20 minuters promenad. 5 minuters bilfärd. Ja nästan runt knuten. Det är hon och jag som håller ställningarna här hemma, och det ska vi göra med bravur!

Den här är till er tjejer! Enjoy.


Kärlek till er.
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0