Härliga höstdag

Nya Konditoriet i Köping var en riktig hit! Dumlemuffin och en Beskvi och Hallonsoda! Innan det hade jag ock Michaela strosat runt i Köping och kollat i affärer och njutit av det härliga höstvädret.
Resan till Köping var en upplevelse i sig.. Det brann i Enköping så tågen skulle ta en annan väg, så jag åkte Örebro-Arboga. Sen var det ersättningsbuss, men jag orkade inte vänta när jag såg en lokalbuss som skulle åka till Köping. Så efter 25 min var jag framme på stationen där Michaela mötte upp mig. Jag har inte åkt buss på evigheter och så fick man se lite av av landsbygden, trevlans haha!



Ikväll har jag varit i Askersund och ledare för scouterna. De är för goa. Fredag-Lördag blir det "hajk" på Skrekarhyttan, lite reunion från P-riks. Då är tonårstjejerna med, jag skrattar så mycket med dom, så mycket härlig energi har dom, underbart!

Bara två dagar sen ledighelg, grymt bra känsla.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0