Lördag 7 dagar

Mitt lilla blåbär kom hem brun och fin. Fick se henne en stund i Sthlm, innan hon fick åka hem till Öret och sussa..
Hon berättade en hel del om USA-trippen, men hoppas hon har lite bilder man kan få se, och en modevisning med kanske, haha!

Banarbete hela helgen, men än ("peppar peppar") så har iaf jag lyckats bra..

Ikväll ska jag hem till Askersund och hälsa på familjen, alla är samlade! Föräldrar, barn, barnbarn och respektive, love em!

1 vecka till högskoleprovet, kallelsen är utskriven, nu är det bara att hinna läsa ut tjocka boken, går sådär måste jag säga..inte van att plugga.

Nu ska jag på lunchjakt, slutar väl som vanligt med en tråkig, dyr och halvsunkig macka, bättre mat hos mammsen sen iaf, mums!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0