Hoppsan

Klickade nyss hem två klänningar från Nelly.com, hoppas de passar, så tråkigt att skicka tillbaka..

Hittat ett fint rött nagellack idag. Nu har jag 4 röda lack, varav ett kommer användas haha. Rosa lack har jag väl 10 st.. Totalt är det säkert 100 flaskor, haha. Kanske får rensa snart? Jaja, fint med färg!

Kollade runt idag på rasten i Stockholm, men byxorna jag ville ha hade inte den färg jag trott och sömmar här och var som inte var smickrande. Så inga byxor. Tittade även på en tröja jag sett i en tidning. Visade sig vara magkort, funkar inte för mig, synd. De va då jag tappade lusten och började "porrsurfa" (SOM EN KOLLEGA SA TILL MIG) på klädsidorna på nätet.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0