Fredag 1 dag

Vilken morgon! Jag drömde att jag försov mig och vakna i panik kl f:ym. Jag började 8 imorse så det hade jag ju inte. Gick på toa och sedan somna om. Kl 6 vaknar jag av att Martin åker till jobbet.. Skönt tänker jag, då får jag sova 30min till innan klockan ringer. Jag vaknar av att jag hör ett ljud från hallen. Det är jobbtelefonen. Jag inser då att jag har försovit mig, denna gången är det ingen dröm. Klockan var 8:10 och jag borde varit på jobbet för 10min sen, men jag låg i sängen. Pinsamt, men det löste sig. Det fanns en som satt jour. Så jag kom till jobbet till 9 i stället. Men var uppe i Stockholm endast 25min efter när jag skulle varit här.

Jag åker inte hem förns 16:37. Nästan 2h kvar.. Vad har jag gjort på min rast då? Ätit mat och sen pluggat stenhårt! Läst totalt 50 sidor i boken, har tagit mig 3h. Har avklarat 3 hela kapitel av 9. Innan jag kommer hem hoppas jag att 2 kapitel till är klara. Har nämligen 4 kapitel matte kvar, blääää! 130 sidor! Lär ta minst 5h, jag får helt enkelt prioritera vad som bör läsas och vad jag helt enkelt får strunta i..

Nu vet ni vad min fredagskväll består av. Hoppas ni har det roligare!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0