Snart är det jul igen

Snart bara en månad till jul.. Och jag längtar faktiskt. Snö vill jag ha såklart, en vit jul, men bara så det döljer marken lite, kanske 5-10cm (för annars blir det tungt att jobba). Den kan komma vid Lucia och ligga kvar till min födelsedag. Sen kan snön hålla sig i fjällen tycker jag. Kan komma lite vid sportlovet, för barnens skull..men annars räcker det. Har fått nog av vinterns vita diamanter..
Inköp för två veckor sen, tyder på att jag längtar en aning..
Julkalendern "Tjuvarnas jul", kan jag tänka mig blir bra. Förväntar mig nästan att det ska va så bra som "Greveholm" var!
Men först ska vi fira advent och några födelsedagar och lucia, innan det blir jul..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0