Kom ihåg varför vi firar..

Helgen var toppen, mina lediga helger är underbara, alltid. Nästa lediga helg är det julbord, vi taggar på jobbet, hade så otroligt kul förra året, dansa natten lång proppad som en prinskorv!
I fredags jobbade jag sedan umgicks jag med härliga människor sent in på kvällskvisten.
I lördags stod shopping och häng med Sofia, Tina och Emma på schemat!
I söndags firades pappsen som fyllde år. God mat och fika hemma i Nordhagen. Sedan en sväng ner på stan på julskyltningen. Inhandlade en adventsljusstake. Den lyser så fint så, mycket nöjd. Billigt kom jag undan med.
Själva ljusstaken handlade jag av Susanne på Designrummet.
Hjärtarna på en annan butik som jag inte minns vad den heter. Ligger i hörnet mitt emot "puben" och "strandhugget", nere i hamnen.
Ljusen är köpta på Ullared, förra hösten om jag inte minns fel.
Ska fylla den med någonting. Nötter, polkagrisar, kolor..hm, inte bestämt mig än. Men den är fin som den är. Mossa passar inte riktigt in, iaf inte i år..
Granen är hemifrån far och mor, från Nordhagen. Tyvärr är bilden kass. Det småduggade och blåste galet mycket. Den är mycket finare irl, så att säga.
Ny ljusdekoration i centrum, det var på tiden!
Älskade Askersund!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0