fredag-lördag

Min kärlek kom hem från jobbgrejen, med sig hade han en present. En parfym som jag sagt att jag tycker luktar gott. Diesel, Lovedose. Han är ju så fin! Skönt att ha honom hemma igen.

Idag har jag slappat. Kollat på tv och läst lite bok. Enda vettiga jag gjort var att görra en tacopaj, den uppskattar Martin väldigt mycket, tror nog det kan vara hans favorit, och plättar såklart haha!
Så imorn blir det arbete. Byta till vinterdäck och städa, men jag får något efter en heldag med slit. Lite trevligt häng hos Madde med ett gäng jobbarkompisar. Sjunga singstar, det var inte igår. Men jag ska briljera, som alltid, haha!

Dags att nanna kudde.. God natt mina fina! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0