Som ljus åt alla håll

"Vi borde sakta ner, men natten ber om mer. Och vem vill ha kontroll, under en spegelboll?"
Jobbar mig äntligen hemåt för dagen. Då är de bara att svira om för att svettas med Emma! Det blev ingen Skivstång igår för mig, passet var fullt. Men då sa jag till mig själv att jag allt får träna nu när jag ändå är här och har betalt parkering och inte åka hem och dega! Så det blev Aerobics ist, rätt kul och lagom jobbigt för mina stackars lår haha! Jag har kommit på att det är nästa vecka Vårruset är! Så måste ut och springa! Hur kom det så fort? Tyckt det varit så lång tid kvar ju, haha.. Jaja, lär ju komma i mål och på bättre tid än förra året, bara att se till att fixa! Det väntar ju fikakorg på en i målet så det är ju alltid en bra morot, fniss! Hoppas de blir lite varmare i luften tills dess,hoppas ju kunna ha mina nya spring"shorts", eller ja de ser typ ut som cykelbyxorna jag hade på gymnastiken i 3an hahahaa! Fått den jobbiga låten vill du ..... ... ... .. ur huvudet, äntligen! Nu är det bara Gessle, Roxette, GylleneTider, som maler och de gillar jag bättre, mer variation med fler låtar!<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0