snart helg..

Dumt att ha tre timmar rast på kvällen som man ska försöka få gå undan, slutar i att man kommer in på hemsidor och klickar hem fina saker. Ooops! Men men, jag höll i tyglarna ändå, blev bara en kjol..kunde ha blivit så mycket värre haha.

Nu är det bara två timmar tills man slutar. Ska försöka hålla mig vaken med en bok och fyra magasin som jag fått eller hittat. Det är en fin bonus, när resenärerna lämnar kvar roliga tidningar på tåget, dom tar vi tacksamt emot.

Förutom 37minuter i natt så är jag ledig imorn. Så skönt så. Och så är loppet på kvällen kl 19, kom och hejja på alla tjejer, ganska kul att se, eller det är kul att det är så mycket folk när man springer för då vill man inte stanna..

Extremt uttråkad just nu, får väl öppna den där boken kanske, skulle hellre ha nån att bubbla med, otippat? Haha!
Ha en god natt fina ni!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0