Så länge dom är goda bryr jag mig inte om hur dom ser ut!

Men kakorna Emma och jag bakade idag blev både fina och goda! Det blev Hallongrottor och Ryttarkakor, dom ska vi festa loss på imorn kväll när vi har picknick i Stadsparken 19:30. Vi ska smaska i oss Kycklingpastasallad också, Fresitan får följa med oss också! Fina vänner joinar hoppas vi!

Imorn ska jag få träffa Ruth för första gången. Då kommer hon vara 3 dygn gammal! Som jag längtar efter det, fått några bilder och hon är sötast av oss alla-såklart!

Tallinn-trippen var toppen! Morsdagfirande var mys!
Nu är jag på väg till Sthlm för att sussa där.. Trevlig kväll gott folk! Ses i sommarnatten!

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0