Mary Kay

Ikväll var Karin här och först hade en smink"kurs". Och sedan kom Emma och Mathilda och fick "hudvårdsrådgivning".
För mig resulterade det i nytt smink, såklart. Vad tror man liksom. Försöka att inte köpa smink för mig, de är ju dömt att misslyckas!

Här är mina nya leksaker..




















Efter Mary Kay "partyt" kom Tina förbi. Då sprang vi (och Emma) rundan runt ån som är 5km. Kände mig riktigt stark och skulle lätt pallat sprungit ett varv till. Bådar gott inför torsdagens lopp, härligt! Nu blir de inte träning på några dagar tror jag.. 5 dar i rad, de får räcka. Nu måste kroppen vila lite, även fast jag inte har träningsvärk. Men som sagt, de blir ett beroende.. Och man blir så mycket piggare! Sluttjatat, haha!

<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0