Baka baka chokladkaka!

Det luktar gott i köket. Jag har bakat ikväll. Smakade lite förut, smarrigt och maffigt.. Hoppas tjejerna som kommer i morn på Mary Kay tycker om det. Annars blir de ju mer åt mig, de är ju inte dumt de heller haha!
Chokladcupcake med blåbärsfrosting och min klassiska kladdkaka (med vispad grädde eller glass). Nog ska väl de falla i smaken?
Helt slut känner jag mig. Behöver all sömn jag kan få i natt. Men då borde jag lagt mig för ett bra tag sen. Jag är sämst på att lägga mig i tid.. Lär mig aldrig.
Imorn är det apträff på jobbet. Känns rätt jobbigt, vi ska på studiebesök i Sthlm, för där är man ju aldrig annars.. Jag ska inte gnälla, men jag hade sett fram emot en slapp dag i Hallsberg men nu blir de bara en snabbis på morgonen i H och resterande del av dagen i S.
Jag och Emma va och träna idag igen. Vi konstaterade att gympa medel är lätt som en plätt med hur de va när vi började. Och att Intervall/flex ger mer. Vi är grymma! Bäst att sussa nu..<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0