Tack för att ni är ni

Den glömda trädgården - Kate Morton. En sån där bok man hela tiden vill veta vad som händer näst. Innehöll allt. Kärlek, vänskap, sorg, glädje - livets gång.
"Man skapar sitt liv av vad man har, inte av vad man saknar."

Tackar underbara Michaela och Emma för att de drog med mig på årets första "Trapphäng". Ni är så himla bra!

Imorn åker bästa Micco till Thailand, 2 veckor semester. Det är hon värd. Njut vännen, njut! Längtar tills du är hemma igen, så jag äntligen får umgås en stund med dig, och Fisen!
Måste också säga att jag är kär. Jag är så himla glad för att jag har världens bästa kärlek, min Martin. Bara min!<3mme

Kommentarer
Postat av: M

Tack for att du ar du vannen! Vi har det underbart men jag langar efter dig!

2011-03-22 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0