Sugarjunkie!

För en vecka sen så började jag med att inte äta godis och fikabröd annat än lördag, som när man var liten. Jag förnyade mitt träningskort på Friskis.. Hela förra veckan var jag superduktig! Igår däremot gjorde jag något, som jag gjort så många gånger förr..stoppa saker i munnen utan att tänka mig för(de lät skumt men..) Jag åt kex som blev kvar sen i lördags, och inte förns efter 4st kom jag på att jag inte får äta! Jag skrattade åt mig själv. Jag är en obotlig sugarjunkie! Och idag har jag mage att fundera på om jag får smaska i mig en semla. Självklart får jag det! För de va inte bara lördagar utan även kalas och speciella tillfällen. Och jag vill ha och jag får för mig själv. Nu är jag övertygad, sen ska jag gymma innan jobbet. Men jag har ju iaf inte brytit mot godiset än haha. Kämpar vidare! Solen skiner idag med, våren är på väg och vad jag är glad för det! Nu blir det lunch, sen beger jag mig ner till konditoriet för semla! Ha en bra en, semlan alltså! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0