Schlagerfinal!

Ikväll kl.20:00 är lördagkvällen jag väntat på! Final i Melodifestivalen! "Rätt låt måste vinna" Ja nu är det ju så att Europa och jag nästan aldrig har samma musiksmak så det kommer ju inte hända.. Men rätt svenska bidrag kan man ju alltid hoppas på. Men i år känner jag mer, vem som helst utom Saade, så kan jag leva med det.. Men självklart har jag en favorit, och det finns flera bra! Nedan är startordningen och sedan hur jag vill att resultaten blir ikväll..

Startnummer
  1. Danny Saucedo - In The Club
  2. Swingfly - Me And My Drum
  3. Sanna Nielsen - I'm In Love
  4. Brolle - 7 Days And 7 Nights
  5. Eric Saade - Popular
  6. The Playtones - The King
  7. Linda Bengtzing - E det fel på mej
  8. Nicke Borg - Leaving Home
  9. The Moniker - Oh My God!
  10. Sara Varga - Spring för live

Så här vill jag ha det!
  1. Danny Saucedo - In The Club
  2. Linda Bengtzing - E det fel på mej
  3. Nicke Borg - Leaving Home
  4. Sanna Nielsen - I'm In Love
  5. Swingfly - Me And My Drum
  6. The Playtones - The King
  7. The Moniker - Oh My God!
  8. Sara Varga - Spring för livet
  9. Brolle - 7 Days And 7 Nights
  10. Eric Saade - Popular
Dannieboy, you can do it <3
Top 5 av mina hoppas jag verkligen på!


(Dessvärre tror jag att "Popular" går hem hos alla åldersgrupper hos kvinnorna, men why? I really don't get it! Men jag hoppas verkligen männen tar upp sina telefoner och röstar ikväll, så vi slipper denna katastroflåt!)


Kommer sitta klistrad ikväll!
<3mme

Kommentarer
Postat av: Tina

Heja Nicke Borg! :)

2011-03-12 @ 19:48:58
Postat av: Wolfman

Tycker än idag att Sara Vargas låt är klart bäst av dom där 10.

2011-08-04 @ 11:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0