Glada freda!

Bara vänliga leenden och trevliga människor på tåget idag, så skönt. Det tackar jag verkligen för! Sen att jag fick höra av en pendlare: "-Cool frisyr", ja det gjorde denna resa ännu bättre. (Han var 30-35 år, hade långt blont hår uppsatt med tofs.. Men bara för att jag tycker hans frisyr inte är den snyggaste eller modernaste jag sett, så spelar det ingen roll. För en komplimang är en komplimang, och sådana tar jag emot med öppna armar och välkomnar varmt.) Tack snälla lilla rocker för dina sköna ord!
Är snart uppe i Stockholm, mitt andra hem är Klarabergsviadukten 49.. Idag ska jag äta frukost med underbara Michaela Backman. Och lagom till matlådan ska fram kommer även SötEmma upp och har lunchdejt med oss. 13:07 fnissar jag och Michaela hem i samma tåg, de blir bra!
I em ska jag hem en sväng till Askersund, hinner träffa mor och far innan jag ska på årsmöte.. Ikväll blir det soffpotatis!
"Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör, och det är de som susen gör!" Jag skiner med solen idag, har haft en bra vecka hittills och denna dag blir inte sämre den heller..<3mme

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för idag <3

2011-03-04 @ 18:10:28
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0