Get out of here, stupid cold!

Ja nu vill jag ha vår och förkylningen måste bort!

Den 7 april ska jag till min frisör Sandra på EGO. Hon ska färga och klippa. Den 9 april så ska jag fotas för hennes räkning, och fler med mig.
   Bilderna ska användas vid tillfälle, vissa kommer upp i salongen, andra på hemsidan och annan reklam.
   Ska bli så kul! Men är nervös, har aldrig färgat mitt hår. Okej, 6 st slingor i mörklila, det var toning och jag gick i hm..fyran? Och en blekt hårslinga i underhåret på skoj, när jag var 15 och på konfaläger - rebell hahaha!

Men jag längtar tills dessa två datum, kommer bli så kul och spännande!

Semestern är klar för sommaren, 31-34.. Det får gå.
   Vecka 31 ska jag vara ledare på ett riksomfattande scoutläger. Jag ska ju va för mina scouter. Inte varit på läger på 6 år, men jag älskade det då och så jag kommer garanterat tycka det är barnslig kul nu med! Bygga spis, matplats etc. Bo i tält och gå på äventyr, de ni! Åh, lägerbålen, de får inte glömmas..

Eventuellt blir det Gotland vecka 32, får se.. Sen är det TVÅ veckor till! Underbart. Den ena ska definitivt gå till att bara slappa och ta dagen som den kommer.

Räningarna betalda och nu ser jag vad som finns att göra av med i London! En onödig en på 1500 för fortkörning, I'm a bad ass, riktig brottsling. Nu är det farthållaren som får bestämma, för jag kollar aldrig hastighetsmätaren, jag kör den hastighet jag tycker passar.. Inte bra, I know! Men det fick jag smaska i mig nu.
   Den 14 april åker vi äntligen, efterlängtade weekend!

April kommer bli grym!
   Startar 1 april med bästa duon från Linköping, dom är så välkomna<3
   Tina (och Tomas) blir Örebroare!!
   7 och 9 april hårgrej.
   14-17 april London med Michaela och Emma
   Annie kommer hem i mitten av april..
   20 april Ritzkonsert!

Ge mig vår, ge mig hälsa och ge mig april!
<3mme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0