Midsommarens planer

Nu är min vän Mikaela i Grekland. Hoppas hon och hennes karl har det riktigt gött! Själv längtar jag supermycket till min semester! 36 dagar kvar, på den tiden hinner det väl att bli sommar hoppas jag!

Sover i Muppis i natt. Hoppas jag kan koppla av snart så jag får flera timmars sömn, klockan ringer 5:30.. Men idag var jag inte nedstämd när jag kom in på rummet, jag blev glatt överraskad av att jag hade fått et nyrenoverat, ljust och fräscht rum! Så jag gick all in med ansiktsmask och kroppspeeling mm. Så nu är jag redo för Midsommar!

Imorn slutar jag 15:48, då blir de att snabba sig hem och svira om till sommaroutfit och ta med det marinerade köttet för en kväll i utkanten av Kumla, Åbytorp. I goda vänners lag, deet blir toppen.

På söndag blir det kalas för storebror Micke, han kommer nog alltid va 28 för mig, tills den dagen jag själv fyller det och inser att så inte är fallet haha! Det blir en em med familjen, hela familjen! Underbart<3

Igår fick mamma komma hem igen och hon berättade för mig att bror Marcus med blivande fru och bebis anlänt och pysslat om pärona, goa som dom är!

En tippelitopp helg på g! Love! <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0