Life as we know it

Är inte samstämd med vädret, så jag håller mig inne trots den fina vädret. Ligger i min sommarklänning i soffan och har precis sett filmen som rubriken har. Den gjorde mig lugn. Tog mig tillbaka i fas igen. Det var skönt. Skrattat och störbölat, jag blir bara blödigare för varje år..när jag va liten och i tonåren så va jag inte alls sån här..haha! Filmen va grym iaf! Nu ska jag nog äta lite och se om jag kan hitta en till bra film, för alla måsten skiter jag i idag. Dagen kom liksom i otakt redan från start så lika bra att låta de va bara. Hoppas ni fina har en skön långhelg! Själv är det jobb hela helgen. Men jag fick ju vara ledig två dagar i rad så jag har ju i princiip haft min helg. <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0