Träna träna träna

Igår var jag ledig, mycket bra dag. Började med en morgonpromenad med Emma och Linda. Sedan blev det frukost och en tupplur i soffan. Efter det var det dax för lunch. Tog med Martin på stan, till Örebro Stories i Vågen gallerian, mycket gott. Jag ville ha efterrätt men Martin vill inte äta så mycket sötsaker då han inte får träna, han har problem med en disk i ryggen. Och då är han rädd för att han förbränning är sämre än förut osv. Vi gick hem och jag gjorde chokladbollar till mig själv, så gott. Kommer alltid älska sötsaker och jagg tänker inte sluta att de som är så gott, bara att ffortsätta träna så är de inga problem heller. Och träna det gjorde jag med Tina, riktigt svettigt och jobbigt. Men så starka vi var och skratta gjorde vi också! De blev tredje dagen i rad med medeljumpa, stolt är jag. Ont i varenda kroppsdel idag men de gillar jag, då vet jag att det tar. Efter träningen blev det hem och duscha och sen iväg till Emma för att bli bjuden på kvällsmat. Jag tog med chokladbollarna som var kvar. Fick taccos, jordgubbar och mörk choklad, tackar tackar! Snart semester. 5,5 turer kvar bara, finemang!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0