Onsdag

Fick en söt lapp av min fina vän och kollega Michaela, när hon "lämnade över" tåget till mig. Det gjorde min dag, tack snälla du<3

Modig
Assöt
Tycker om godis
Hulda
Iq:t är högt
Lång
Duktig
Att vara hennes vän är lyx



Har duktigt ont i mina stackars fossingar. Efter ca 1 månads uppehåll från träning pga förkylning till största del, så tog jag upp den igår.
Emma och jag har gått morgonpromenader flera mornar i rad, även förra veckan, och det har gått hur bra som helst. Men igår orka inte hälarna längre. Jag gick in mina nya skor, och fick småont i hälarna, när jag och Emma åkte och hälsade på Michaela i Köping.
Morgonpromenad i Sörby, utejumpa i Skytteparken samt kvällspromenad i Karlslundssåret, gjorde så att mina hälar resulterade i skrikande smärta. Knappt kunnat gå idag, men vill man bli fin får man lida pin.. Lite bättre är det nu idag när jag haft skoskavsplåster men väldigt ont gör det fortfarande. Och så har jag blåsor på stortårna från mina jobbarskor. Stackars fossingar vad dom får stå ut..



Nu har jag gjort första dagen av 9 i rad, 8 to go! innan jag får vara ledig nästa gång.

"The train leaves at half past ten,
but it'll be back tomorrow same time again.
The conductor, he's weary,
still stuck on the line.
But if I can save you any time,
come on, give it to me,
I'll keep it with mine."

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0