dagarna går

Låter kanske som en gammal tant, men vad dagarna går fort nu för tiden. Mestadels fylls dom av jobb, men tänka sig nu är det bara 14 dagar kvar till semestern!

Idag är det halvtid på sommaren, som sagt, det går fort. Men det är den bästa halvan kvar hoppas jag, iaf med tanke på vädret. Längtar så jag nästan spricker efter min älskade ö! Jag och Martin är där samtidigt som Marcus, Rebecka och Ruth. De blir kul.
Första veckan blir de scoutläger, det var 6 år sen senast, det blir roligt att åka som ledare denna gång, förut har jag ju varit deltagare.. De två sista veckorna är oplanerade, de känns hur bra som helst, avkoppling och energipåfyllning!

Nu ska de dammsugas och brännas kalorier, gick nyss med Emma i 50 min, i duggregnet - duktiga vi. I onsdags var jag och Tina på jympa, svettigt värre, love it!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0