Trevlig helg

Vilken grå dag, men det gör inget för till kvällen ser det ljust ut!

Sov för länge, men skönt var de!
   Nu står handla mat, städa och tvätta på schemat.. men tänkte försöka skynda mig med det så jag kan slappa sen..

Ikväll blir det bio! Änglagård-tredje gången gillt. Jag såg de två första i måndags för att fräscha upp minnet lite.. Älskar dom, de är rofyllda.. Sverige i ett nötskal!

Imorn kommer min älskade familj på besök. De får taccopaj för det är något alla gillar, det är dessutom väldans smidigt, har inte lust med någon söndagsstek.. Och istället för tårta, så blir det fryst cheeseckake, de är gudomligt gott! Och så är det nästan som glass, vilket alla små krabater också gillar.. Hur man nu inte kan tycka om tårta, haha!

Helgen kommer gå för fort! Älskar att vara ledig, men jag njuter så mycket att det går för fort..

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0