Klösvecka

I söndags var det städ och tvätt för hela slanten. Kvällen pusta jag ut i soffan..
Igår var det jobb hela dagen. Idag borde jag ha plockat med massa papper, men kanske hinner lite innan jag drar iväg och sover i Stockholm.

Varför har jag inte gjort det jag ska? För jag hittade på roligare saker såklart! Har testsminkat mig inför lördagens maskerad, och jag är rätt nöjd. Vissa saker ska fixas lite bara. Måste däremot hitta lite kläder, inte riktigt klar med det, men det ska jag ordna imorn, har lång rast i storstan nämligen.

Sneak peak..



Ska inhandla Martins utstursel imorn, haha! Han kommer va så snygg så, observera att han har valt det själv när bilderna kommer upp etfer helgen, haha!

Ska bli så himla skoj!

LÄNGTAR!

Imorn är det också terminstart för scouterna, det blir kul. Och på kvällen blir det Ritz för att lyssna på Petter, fett!

Torsdag är det jobb hela långa dagen. Fredag är jag ledig och ska försöka träna.. Lördag går åt till fest! Söndag börjar jag 18 och slutar till midnatt.

Veckan är inte alls så tokig.

Plocka med papper var det ja..

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0