Glider

Slappaste turen någonsin, tack tack!

Då har jag slutat för dagen, sover i Stockholm i natt. Efter sista tåget jag hade, så har jag nu rast 1h, sedan övrig arbetstid eller vad det hette mellan 17:30-19:45, efter det får jag gå till hotellet. Detta är pga inställda tåg. Jag slipper ett varv på Uppsala -  Hallelujamoment, hahaha!

I morgon åker jag bara hem. Börjar strax efter 6 och slutar 9. Sen så behöver jag inte infinna mig på jobbet förns 10 måndag morgon. Hur bra är inte de? Äntligen får man någonting för att man sköter sitt jobb så himla bra. Tack, tack och åter TACK!

Nu ska jag försöka fördriva tiden bara, jobbigt? Inte ett dugg. Jobbmailen med 60 mail är redan lästa, så nu är det valfritt. Jag ska surfa runt en stund och sen läsa bok.

Livet skrattar med mig just nu.

<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0