Schlager 3

Linda Sundblad - Synd, jag gillar henne men låten? Missade visserligen uppträdandet, såg bara snabbisen..
Simon Forsberg - Fin text, men ballader funkar inte för mig i schalger.
Sara Lumholdt - Gillade hennes kläder. Men medhörningen kan inte varit som den borde?
The Playtones - Can you feel the groove? Blev glad av denna. Men fel tävling tror jag.
Shirley's Angels - Jag gillar konceptet, men det är inte den jag vill se som vinnare. Den saknade aningens fart
Sebastian - Denna kommer tjatas sönder på radio! Men inget för mig.
Sara Varga - Plasticfantastic! Tänkvärd text. Men jag vill ha en låt som gör mig glad..
Eric Saade - Tål honom inte! Näsalt fjortisdynga som irriterande nog fastnar!

Vilka gå vidare då? Eric Saade för att de som röstar är mestadels småtjejer. Vem mer? Ja då blir de nog Shirley's Angels för att folk vet vem hon är. Andra chansen går platserna till Sebastian och Sara Lumholdt.
Inte värre än förra veckan, men ingen hit direkt.

Lägger mitt hopp till nästa vecka!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0