"Det är du som är den tuffaste jag vet!"

Marcus Johansson 31 januari kl. 21:44 Facebook

Denna kommentar skrev min bror till mig häromdagen. Jag var med om en obehaglig sak i Stockholm nämligen. Gick emellan i ett bråk där en försökte strypa en annan.. Orkar inte dra det hela, och så var det inte mycket mer än så heller..
   Jag fick iaf tårar och blev väldigt glad av hans kommentar. Kände att jag hade gjort rätt, det var en skön tröst i min chock.
   Han är så snäll min bror. Alltid visat hur man ska göra, sagt till hur man ska prata och försökt få mig till att bli mitt bästa jag! Sen har jag nog nästan gjort precis tvärtom, men det triggar honom bara ännumer att lära mig saker. Men denna lilla mening känns som ett bevis på att han tycker att jag gör något rätt iaf, känns bra!

Han är min rockstjärna! Självklart min förebild!

<3mme


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är ju det!

Skulle någon bråka med mig vet jag att jag kan bussa dig på dom!



Och vilken underbar Tshirt: Jag vill ha godis

2011-02-05 @ 10:22:47
URL: http://youneedahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0