sista dagen av tjugohundraelva

Igår var det lite försenat julklappsmys med hela familjen. Älskade familj, ni är bäst!
Idag är det 3 år sedan som lilla farmor fick åka till himlen, hon har det nog bra hos farfar...

Idag jobbar jag. Försöker hålla humöret uppe, men kan inte hjälpa att jag tycker det är skit. Jag och Martin skulle ju vara med vänner i Idre nu egentligen, men nu går jag runt på tågen och Martin får roa sig bäst han kan.
Jag var och handlade lite smått och gott nyss, så jag får lite nyårsmys idag trots jobb och en natt i Stockholm. Det blev päronscider från Kivik, kex, ost, godis, choklad och chips. Kvällsmat blir soup in a cup.. Kommer upp 23, då blir det att gå till hotellet, byta om (tänker inte fira in nya året i uniformen!). Sedan beger jag mig till Slussen för fyrverkeri..tror inte jag hinner bort till Skansen nämligen.

Nu blickar vi fram! Nytt år, nya möjligheter! Gott slut till er alla! Och så gör vi nästa år till ett riktigt bra år! Puss <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0