Jobberbjudande

Ja, min bror Mathias ringde mig idag. Han hade en idé, dels på skoj men ändå på allvar. Färg och tradition i Askersund är tydligen till salu. Han tyckte vi skulle köpa det och att jag skulle arbeta i butiken. "du har ju jobbat mycket med folk." "Ja men inte att sälja.." "Joho, i inredningsbutiken." "Det är sant. Vad erfarenheter jag har." Så nu funderar jag om de skulle funka, drömmer lite. Färg och tradition är för övrigt en butik där det säljs tapeter och färg och en hel del annat smått och gott. <3mme

Kommentarer
Postat av: M

Ja tycker du ska prova!:) du vill ju göra något annat och detta låter som skoj:)

2011-12-12 @ 09:44:42
URL: http://mikaelabirgittafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0