Ta en alvedon, in your ass!

Jag blir så fruktansvärt provoserad när jag får höra från vårdpersonal "ta en alvedon". Tror dom på fullaste allvar att man inte redan har testat de? Och om det nu skulle hjälpa mot något annat än värk att man inte redan borde vara frisk? Det är det sämsta man kan säga, en tioåring kan komma med samma förslag på tillfriskning! Jag har varit förkyld i över 4 veckor! Jag vill bli frisk någon gång. Så säger puckot, man kan ha otur. Men det skiter jag i! För jag har varit förkyld till och från hela våren också, det måste vara något som stör så att jag blir förkyld så lätt och att det aldrig går över! Men nej, återigen så är det för att man kan ha sånna perioder och ha otur. Är han läkare eller är han en pajas? Är riktigt upprörd! Jag skulle ha struntat i att söka, för jag vet svaret och dom kan aldrig hjälpa mig. Så har det alltid varit med Vc! Tyvärr så är svaret oavsett sjukdom att ta en alvedon.. Tragiskt!

Mamma är bättre på att kurera mig, det har hon alltid varit. Så jag ska se till att jag får träffa henne, om bara för några minuter, så får vi se om hennes kramar hjälper mer. Det är högst troligt faktiskt! Mamma är bäst!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0