Lediga dagen är fullspäckad

Såg 2 minuter av slutet på "Vakna med The Voice" på Kanal 5.. Då såg jag snyggingen Josefin Crafoord. Och vad var det med henne då. Jo hon hade ny frisyr (för mig, sen jag såg henne sist). Det var en frisyr som är som min, fast längre lugg.. De va lite kul!

Inget springade idag, vi var för trötta, sömn är viktigt! Dessutom är min hals och spökar igen och mitt högra knä är paj..

Nu ska jag röja här hemma. Belöning blir lunch med Petra på Java! Let's städ!
Marken i Askersund i em, biltvätt och scouting ikväll..
<3mme

Kommentarer
Postat av: emma

tack tilda för din kommentar du fick mig att le :) saknar dig vi kanske kan styra lite tjejmiddg snart hemma hos någon??

2011-04-27 @ 15:19:13
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0