the day is here

Varför ger sig aldrig min förkylning? Kan den inte släppa taget och förstå att jag inte vill ha den, så irriterande! Ena dagen bra, nästa täppt i näsan, tredje ont i halsen, sen bra igen. Trött på de!

Men nu skiter jag i den.. Nu är de bara fokus på resan! Fattar inte att dagen är här. Som jag har längtat, känns som evigheter sen vi beställde resan.
Först blir de frukost, sen blir de affär för reskost mm. Lunch och sen är resan igång.

Får lägga upp bilder och berätta efter resan hur vi hade det. De jag verkligen vill se är BigBen, Londoneye, Backingham, telefonkiosk och dubbeldäckarbuss, och bron-fick hjärnsläpp och kommer inte på vad den heter. Sen shopping självklart. Afternoonteabuffe occkså! Ja vi får se vad som hinns med haha!

Solen skiner idag, så skönt, nu är våren verkligen här på riktigt! Vintern är så långt bort som den någonsin kan bli, underbart! Så taggad nu! Weiiihoo!Puss <3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0