Sötebrödsdagar

Pallrade mig upp strax innan 4 imorse. Så dags går det bara på rutin allting, helt plötsligt sitter man där i bilen och undrade hur man kom dit haha.
   Jobbade till 14-tiden. Då åkte jag hem, svira om till min nya supersöta och sköna klänning, och åkte till Röda korset och lämnade iväg Martins gamla soffbord och min ärvda telefonpall. Bord har vi ju nytt sen ett tag tillbaka och "bänk" i hallen fixade vi häromdagen. Så blev det ju lite blommor till balkongen då med. Vi letade efter utemöbler med ju, hittade några vi är intresserade av men vi ska spana vidare..

     
*Ny hallbänk                         *Den ena balkonglådan            *Alternativt utemöbelset

Idag har jag deklarerat. Om det stämmer ska jag få tillbaka 5771kr, tackar tackar! Det kändes bättre att betala räkningarna då, haha! Även fast man inte får några pengar än på ett bra tag, men jag ser ljuset hihi!

Shoppade en del kläder i helgen, Hoppsan Kerstin!

Igår gjorde jag så fint här hemma. Nu är det bara garderoben kvar. Eller ja garderoberna, 3st! De måste rensas rejält! Vet knappt vad jag har för kläder, och det är ädå ingenting jag vill ha på mig så.. Får ta tag i det, men det får bli tidigast imorn, orkar inte nu. Fick bara 4h sömn i natt.. Tvättade bilen i mörkret, men nu i dagsljus så är den godkänt ren iaf.  


Hungrig är jag nu efter mitt bloggande! Har lite ångest, borde tränat igår.. Och idag skulle jag springa med Martin, men han bangade så nu har jag ingen lust längre. Men jag booooorde ju. Vet att jag mår så mycket bättre av det!
Imorn blir det hårdträning med Mira iaf. Vet inte vad hon hittat på, men det ryktas om intervaller i backe, hjälp!

Längtar till min lediga helg! Den kommer spenderas i Linköping hos Mikaela och Robert med Fia och Daniel och eventuellt Klara och Markus. Vadstenareunion, I like!

Mat var det ja.. Pusskalas!
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0