Skärtorsdag Långfredag

Igår var jag på på JTF, säkerhetsutbildning inom järnvägen. Klarade provet galant så jag får förtsätta med att ha säkerhetsarbete, känns bra haha!
Jag var helt slut när jag kom hem på kvällen men jag ville ändå se på film.. Inglorius Bastards- va vaken en timme sen sov jag så gott i soffan haha!

Idag har varit en lugn och skön dag, min enda lediga dag denna vecka. Jobbar resterande del av påsken tyvärr, men de hoppas jag visar sig nästa lön..
Varit på 60-års kalas i Zinkgruvan. Martins far fyllde. Han gick i pension i och med detta, han är gruvarbetared och jobbat under jord i långt över 20 år, skönt för honom att bara glassa runt numer. Så tårta blev de, gott! Och lite bus med Martins systerdotter Elsa, så söt.
När vi kom hem blev det "rosa tur" på balkongen, så härlig temperatur ute. Kvällen har avslutats med en middag på Efesos, alltid lika mätt och belåten efter ett besök där. Snart sängen, tidig dag imorn.. Men får fira lite påsk på kvällen ändå.

Hoppas ni alla har en lång och skön ledighet när jag sliter på för samhället, haha. Så vill jag bara att ni ska tänka på varför vi firar påsk..
<3mme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0